Day off, ha en liten mysdag

Har inte bloggat på otroligt länge, tänkte att det var dags att börja igen...
Idag så  ät jag ledig så har inte gjort mycket alls, var ute och tog en promenad med mamma och våran lilla hund Milton sen har jag bara tagit det lugnt har haft lite huvudvärk så är bra om jag vilar idag iaf, sen så ringde mitt jobb mig och frågade om jag kunde hoppa in imorgon men jobba på vardags istället för att jobba min avdelning jag tackade ja, tycker det är kul att få jobba extra o  jag är ledig 3 elr 4 dagar i veckan beroende om jag jobbar helg elr inte så tackar inte nej till  extra pass iaf..
Snart så blir det iaf time för att dra ner till tvätt stugan och tvätta lite kläder, känns som att vi har en hel del tvätt.

Känner iaf ett stor sug efter en kaffe nu, men tar det när jag kommer upp från tvätt stugan o myser lite framför tv:n och fortsätta njuta av min lediga dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0