It's like dynamite

Godmorgon, nu har man fått i sig sin frukost som bestod utav ett glas med c-vitamin, te och två mackor rikigt gött faktiskt, sen så vaknade jag av mig själv runt halv tio så nu har jag i princip gjort mig helt klar för dagen ska bara byta från pyamsen till andra kläder och lägga på lite mascara sen är jag redo för en dag på jobbet.

Inatt när jag skulle sova så låg jag och vred  o vände på mig i en timma innan jag kunde somna, sen så vaknade jag av att min syster kommer hem och pratar sjukt högt i sin lur, men lyckades somna om sen så vaknade jag återigen av inget alls men runt typ 6tiden, det är konstigt har vaknat flera gånger tidigt på morgonen elr mitt i natten av inget och sen har det tagit en stund att somna om..

Jag förra helgen

Har precis kollat klart på Miami Ink, sjukt bra program älskar alla tatueringar och personerna i programet måste säga att jag är verkligen sugen på att göra en tredje nu, som ska var en minnestatuering till min kära mormor samt stå för ett bandet mellan mig, min syster och våran kusin.

Efter jobbet idag så ska jag och syrran gå ner och hyra lite skräckfilmer och köra en chillkväll hemma med en massa snacks och skräckisar. Känns som att mina utgångar förra helgen räckte för nu var ju ute både fredag och lördagen och festade på, så känns som en lugn helg är helt enkelt vad jag ska göra!

Bild från gårdagens svullkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0