Friday night

Idag har jag varit ledig och bara tagit det lugnt, började dagen med att gå upp vid tio och kolla runt lite på datan sen kolla lite på tv och vänta på att Emma skulle vakna så åt vi frukost/ lunch och tog det lugnt.

Sen så har jag gjort ansikstmask och städat lite i rummet, lyckas alltid stöka till där inne när jag kommer hem från jobbet slänger bara kläderna lite överallt och små saker ligger lite här och var, så tänkte varför inte fixa det idag när jag är hemma, var snäll nog o städa lite i syrrans rum..

Har precis även lagat en middag som består av pasta med en grytliknande något vet inte vad jag ska kalla det är lövbiff med stekt paprika,champinjoner och syltlök i en sås som jag, Emma och Joey ska äta.
Joey kommer nämligen över för en lugn kväll med lite vin mat och godis, nu sitter jag iaf och kollar på Big bang theory serien är faktiskt rätt rolig.

Nej nu ska jag återgå till mitt fredags mys och bara ta det lugnt, imorgon blir det att joba sedan får vi se vad som händer resterande av helgen.


Ha en trevlig Fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0