27:e oktober 2010

Ja nu var det ett tag sedan man bloggade, men jag har jobbat för fullt  och kan säga att jag verkligen trivs med mitt jobb har alltid mkt och göra och man lär sig alltid nya saker och har så trevliga kollegor. Sen har jag även fått förläng till sista Januari vilket är jättekul.

Idag har jag varit ledig hela dagen, så tog mig en riktigt lång sovmorgon till klockan tolv, låg o drog mig en stund sen gick jag upp och kände lukten av mat, pappa hade nämligen redan lagat lunch vilket blev pasta carbonara men var inte hungrig när jag gick upp så tog mig en frukost/lunch senare på dagen.
Efter maten så kollade jag och Emma klart på Jackass 3 som vi började se på igår ikväll, sen blev det Jackass 2 idag också!

Resterande av dagen så har jag tagit det lugnt typ städat lite i rummet, diskat lite och lite annat, nu sitter man och kollar på Family guy sjukt rolig serie iaf sen blir det nog filmen fast and the furious filmen som är sjukt bra.
Blir iaf att gå och lägga mig tidigt ska upp tjugo över fem imorgon bitti, ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0