the 1'th of November

Ja nu har jag precis gjort mig klar inför jobbet idag ska bara sätta på mig skorna sen bär det av,
vaknade runt kvart i nio i morse låg o lata mig ett tag sen blev det frukost och byta om samt sminka sig lite, och nu har jag precis borsrtat tänderna kollar lite på cheaters och om tio min ska jag bära mig av till jobbet..

Idag blir det en rätt lång dag på jobbet slutar vid nio ikväll, men ska bli roligt alltid kul med kollegorna sen finns det ju som sagt alltid mycket att göra..


En annan sak är att jag är otroligt sugen på att tatuera mig igen, hittade  ett jättefint motiv som jag vill ha funderar stark nu på att göra den på revbenen, vilket kommer att göra sjukt om men vill man vara fin får man lida pin..
Min andra gjorde jag ju för 2 månader sen men nu är suget tillbaka till att göra ännu en till, får nog bli efter jul faktiskt måste spara lite pengar..


Nej nu måste jag iaf göra mig klar för att bege mig till jobbet

Jag i början av sommaren, ser lagomt road ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0