Raise your glas

Idag har  man varit ledig otroligt skönt må jag säga tog mig en sovmorgon, vaknar upp till spö reg och stark vind, var dock jäkligt skönt med sådan väder, kände att jag inte ville gå utanför dörren idag typ utan att bara vara hemma ta det lugnt och kolla på filmer samt städa mitt rum och lådorna hemma, planen var ju att jag skulle hämta ett paket och hämta ut biljetter.. Men får göra det en annan dag i helgen typ när jag är ledig återigen.


Nu sitter jag iaf och kollar på Paradise Hotel o tycker faktiskt att det bättre deltagare förra säsongen än det hära, men vi får väl se hur det bli kanske händer något spännande elr kommer in några andra bra deltagre..
Sen så blir det filmen Posiedon och sovtime ska upp kvart över fem imorgon bitti, så ska försöka somna tidigt.

Lovley pics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0