021110

Ja då har jag varit vaken i en timma hunnit sminka mig klart druckit ett glas med C-vitamin och nu sitter jag och lyssnar på la music alltid ett bra sätt att börja dagen på..

Igår så jobbade jag ju till stängning och tiden flög verkligen förbi jobbade i nio timmar och dem gick fort som f*n kan jag ju säga, hade saker och göra samt att det var rätt mycket folk igår med.
Men gårdagen var riktigt lyckad!

Nu sitter jag här iaf och funtar på vad man ska ha på sig idag, känns alltid som jag inte har kläder fast jag säkert har en miljon tröjor och hundra par byxor men så är det när man har mkt  att välja på, köra helt enkelt med ett par svarta brallor och någon schysst topp.

Skippar iaf frukost hemma idag kan inte äta vid den här tiden, så köper med mig lite från pressbyrån är sugen på en stor kaffe och crossainter  mumma.
Idag jobbar jag iaf till kvart över sex rätt skönt, sen så är man ledig imorgon också känns fakiskt riktigt nice.
Nej nu måste jag göra mig klar, hoppas ni får en trevlig tisdag=)

Innan Vi såg hoffmastero, grymt bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0