with the sun in my eyes I just keep on walking

Ja så har en vecka till ännu lyckats gå, tiden går verkligen fort när man har roligt.. Helgen har iaf varit riktigt bra tycker jag när fredagen bestod av att först sitta här hemma och dricka lite, sen när mamm kom hem och tog hand om Milton så drog vi vidare ner mot vattnet där det var riktigt mysigt med två filtar en massa vin och lyckat sällskap och två personer som tog sig ännu ett nattbad, stod ju över denna gång *hehehe*

Igår spenderade jag mycket utav dagen med att bara ta det lugnt och mysa för att jag har gjort något så otroligt konstigt med ryggen den gör så oerhört ont iaf igår vet inte vad jag gjort men ont gjorde det iaf. Somnade iaf gott runt ett tiden igår och vaknade runt tio tiden idag och visst det har blivit lite bättre i ryggen men inte så mycket som jag önskat har lite svårt att sitta upp ordentligt fortfarande har ont så in i helsike men igår var det ändå värre.
Idag så har jag iaf varit på en utbildning för det jobbet som jag sökte var otroligt intressant, satt där i lite över tre timmar, när man kom hem så städade jag lite i rummet kändes som att det behövdes faktiskt och nu sitter jag här och kollar på DH reprisen och gör inte så mycket mer vill bara att smärtan i ryggen ska försvinna.. Tänkte iaf köpa mig ett gymkort nästa månad när man får skatteåterbärgningen så ska jag träna rygg och axlar för jag får ofta problem i det området så pappa har lovat att hjälpa mig med träningen sen kommer det bli att springa på löpbandet också måste få upp konditionen också.
Idag blir det iaf att fira mamma det är ju trots allt morsdag idag så köpte en bukett blommor till henne samt en låda choklad också från både mig och Emma och papa lagar en otroligt god middag med hemmagjorda hambrugare och pomme frites samt en coleslaw kan knappt vänta på att maten blir klar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0