Woke up in the middle of the night

Ja starten på denna dag kanske inte riktigt varit den bäst då jag letade efter mitt ID-kort som jag inte hittade, så sprang runt som en tok med en bakfylla som verkligen får duga för min del.. Men sen så började jag tänka efter lite hjärnan är inte i sitt bästa slag när man är bakis så kom på att jag köpte cigg i videonutiken nedanför mig igår så ringde ner för att se om dem hade mitt ID- kort och självklart hade dem det och gissa om jag blev överlycklig va som en tegelsten som lyftes från bröstet.

Sen så har jag även varit nere på ICA och köpte en massa gott det blev en mikro lunch samt kakor, godis nappar och risen Mummsfillibabba säger jag bara, sen blev det även en snusdosa också

Ser det inte gött ut??

Nu sitter jag iaf och kollar på The Hills Maraton på MTV dem hade ganska ofta måste jag säga, men tänkte snart köra en snabbstädning i rummet för det ser verkligen ut  jag vet inte vad. Men något måste göras åt saken är lite pedantisk av mig.. Sen så har jag även införskaffat mig lite nya armban o en tröja på Nelly.com hemsida..

Nej nu ska jag ta det lugnt och kolla lite på tv,sedan blir det storstädning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0