The Sky's The Limit

God eftermiddag!

Har verkligen märkt att min blogguppdatering inte varit den bästa heheh, men tänkte att jag skulle skärpa mig lite. Idag så har jag bara varit hemma då jag fortfarande var krasslig.
Så denna dag har gått ut på att jag vaknade upp runt tio tiden och låg kvar en stund och bara mös lite sedan blev det att titta lite på Paradise Hotel XL med en stor kopp te och två skink mackor, sen så har jag städat här i mitt rum då det såg riktigt jäkligt ut, städade inte i söndags som planerat men bättre sent än aldrig elr har jag fel?
Sen så gick jag ner en snabbis på ICA för att köpa lite saker till maten pappa skulle laga som blev en otrolig hit det blev kassler i ugn med ost och annas med en god sås till och ris och det satt perfekt i min mage.

Nu sitter jag iaf här mitt rena och fina rum och kollar lite på Sex and The City älskar verklige filmen, tröttnar inte på den men det är som jag sagt förut är lite som ett barn kan se en film om och om igen om jag verkligen älskar den..


Sen har jag sett denna Film Flickan från ovan, någon annan som har sett den? Den är sjukt bra verkligen handlar om en tjej som heter Sam som blir våldtagen och mördad, den är riktigt gripande film som verkligen är värd att se..
Jag rekomenderar verkligen denna film, vet själv hur hag var när jag såg denna film satt med ögonen helt fast och blev riktigt irriterad i vissa stunder också. Den får fem utav fem av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0