Sick and Tierd

Vaknade vid elva idag och mådde inte bättre än vad jag mådde igår kväll och det är 20 koppar  te senare och 3 varma koppen soppar utan någon succse, måste bli frisk så snart detsto bättre.
Denna dag har man inte bidragit med så mycket förutom att plocka min tvätt samt tog en snabb sväng ner på ICA och köpte kattmat fanns ingen mat till lilla Muffis men bokade även en klippning till mig själv på torsdag för att jag har bestämt mig att då kommer jag att vara frisk inget snack om saken så är det bara.
Sen har jag inte klippt mig på över 1år och 4månader så anar att det är rätt så slitet faktiskt..
Nu ligger jag återigen i sängen o tycker synd om mig själv och självklart har jag fortfarande min whisky röst kvar också, ska försöka vila lite innan maten Emma håller på och göra Våfflor och det är ju så otroligt gott och länge sedan man åt..


Två friska och glada syskon bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0