Rude Boy

Ja denna helg har varit riktigt rolig faktiskt, och kan gott säga att det har varit skön att vara ensam hemma utan mamma och pappa. Då man slipper lite av det gnälliga och det tjatiga, men snart kommer dem hem från sin lilla semster i sälen så syrran och jag har passat på att köra en stor städning här hemma så det är snyggt och fint här..

I fredags så jobbade jag till klockan nio och det var en riktigt kick as dag var riktigt roligt och det gick riktigt bra, när man var på kontoret så skyndade jag mig hem och blev mött utav Emma, Marcus, Danne, Lorenzo, Bosse, Mathias, Jossan och Kalle var riktigt roligt så tog och bytte om så fort man kom inför dörren sen så tog man sig en cider och gick ut till dem andra och snackade lite skit och lyssnade på grym musik, sen så droppade Marina och Andera in också lite senare på kvällen  vi bara snackade på och hade det hur roligt som helst sedan kom Johanna med två av sina killpolare runt ett tiden på kvällen. Men Det var en riktigt rolig fredag gick väl och la mig runt fyra tiden då slängde jag in handuken och la mig, en otroligt lyckad fredag =)

Igår så gjorde vi inte så mkt vi kollade på tv och mådde som vi förtjänade, senare  mot kvällen köpte vi thai mat och snacks till det ett antal filmer som vi sågs dock blev det att gå isäng rätt så tidigt för alla utav oss hade varit uppe så länge...

Denna dag har iaf gått ut på en stor städning av lägenheten innan mamma och pappa skulle komma hem, för nu har dem precis kommit hem. SÅ nu tar jag bara det lugnt efter allt städande så kollar på TV och snart blir det att hoppa in i duschen för min del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0