Nackspärr och LMFAO

Ja idag så blev det heller inget jobbande för min del då jag på något sätt lyckats med att få Nackspärr alltså jag har den oturen ibland att saker händer mig, men jag var iaf med på möten imorse så kom in i två timmar sedan bar det av hem igen..

Igår så låg jag i sängen hela dagen med en värmekudde runt nacken i ett hopp om att jag skulle må bättre idag men det misslyckades jag med totalt tråkigt nog, så har myst här hemma med syrran och bara tagit det lugnt faktiskt. Men nu sitter jag och lyssnar på lite LMFAO behöver en liten dos av dem så mår jag bättre det är sjukt bra musik iaf i mina öron..

Idag så har jag inte så mycket planerat förutom att vila upp mig inför nästa vecka så det blir full rulle på jobbet, nu kommer syster in och pumpar till musiken *hehe* hon har turen att inte ha nackspärr och ska även gå ut ikväll och jag kan med gott samvete erkänna att jag faktiskt är riktigt avis, är inte så roligt att sitta hemma och häcka skulle hellre vilja ha jobbat också för dagarna flyger verkligen förbi på jobbet, och när jag inte jobbar så känns dagarna mycket längre det är riktigt konstigt faktiskt..

Imorgon så ska jag iaf träffa älsklingen och Lorenzo tror vi skulle åka in till gamlastan eller något, skulle komma på något vi skulle göra tills imorgon förutom att dricka alkohol och det tycker jag låter som en bra ideé i mina öron har blivit mycket festande tycker jag. Kanske ska lugna mig lite eller??
Nej nu ska jag städa här lite i rummet tänkte jag ser ut som F*N här inne...






Sen ska jag passa på att gratta Cimon på 20års dagen Grattis, denna killes klädstil är ju grym 5 utav 5 tostar för klädstilen mycket bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0