God morgon Världen, I just want to dance

God morgon =) eller har ju varit vaken i över en timma så sitter här pigg och ska snart göra mig iordning inför jobbet tänkte jag mig.
Dagen började jag med att mysa lite i sängen sen blev det att dra isär gardinerna och då strålar solen in, så tar mig iaf upp tar mig en kopp kaffe och känner denna dag kommer bli toppen det är en ny vecka med nya möjligheter..

Just nu så sitter jag och kollar på Blades of Glory elr den är rättare sagt pausad ville lyssna på en låt som Sofie visade för mig och älskar den Asher Roth- She Don't want a man.
Nej tror nog att det är dags för mig att sminka mig så jag har lite färg i ansiktet samt byta om från pyamas kläder till jobbkläder och idag blir det även invigning utav mina nya skor..

Nej nu måste jag som sagt göra mig klar men slänger in en liten lista av Dagens
Dagens vill ha: Mina kläder får Nelly, skulle behöva en schysst tröja
Dagens klädsel: Leggins, kofta, en långtröja samt mina mya skor
Dagens frisyr: För tillfället så är det uppsatt
Dagens händelse: Ingen hittils,
Dagens låt: Asher Roth- She don't wanna a man
Dagens planer: Jobba hårt och bara äga
Dagens saknad: EN varm sommardag
Dagens dummaste: Hmm Kan inte komma på någon nu
Dagens sjuka: Att jag känner att jag inte har något att ha på mig men har sjukt mkt kläder..
Dagens drog: Cigaretter, kaffe
Dagens roligaste: Ny vecka Nya Möjligheterer
Dagens favorit: Mig själv
Dagens köp: Har inte hunnit ut genom dörren ännu
Dagens godis: Smoothie
Dagens humör: Glad & Motiverad
Dagens ord: Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet tips bara, använd punkt i dina meningar :)

2010-03-12 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0