Fredagen En sådan lyckad kväll

I fredags så jobbade jag först till halv fem och efter jobbet drog jag in till mammas jobb för att hämta en avy har ju som sagt beställt hem saker från Nellys hemsida som är sjukt bra tycker jag.
Så efter varit hos mamma i centralen där jag även mötte på min systers barndoms vän vilket var otroligt roligt så pratade med henne en liten stund men efter det så åkte jag iaf till mälarhöjden för att hämta mina saker, och i paketet låg det mycket fina saker som en riktigt snygg tröja sen en riktig cool sjal samt fyra armband varav tre man ska ha tillsammans, läggger upp kort på dem lite senare..

Sen bar det av hem där jag fick i mig lite mat och gjord mig iordning för att möta upp Sofie runt åtta tiden utan för Mc Donald i slussen så hon också fick lite mat i magen sedan bar det av till Meduza och satt där och snackade om allt möjligt vi hade inte träffats på ett bra tag då jag jobbat så sent annars, så på Meduza blev det två drinkar och en shot sen så drog vi vidare och då blev det Harry Be James, men det var inte så roligt där så vi drog vidare till Soft bar för vi skulle möta upp Marina där efter klockan tolv, men vi gick dit lite innan och där var det riktigt kul med cider och shottar otroligt roligt hade vi iaf och sen så blev det mycket dansande också och det är aldrig fel älskar att dansa. Sen runt två tiden bar det av hem för Sofie skulle ta sista bussen hem så jag åkte hem jag med.

Så för att summera dagen så var den riktigt bra och lyckad, var så himla kul och träffa Sofie igen och köra en tjejkväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0