Fallen Blind In My Head

Dagen började med att larmet satte igång vid sju imorse, kände redan då att jag inte mådde helt okej men valde att dra mig till jobbet iaf och det tar mig kanske 40minuter att komma till jobbet vilket är otroligt skönt och för att njuta av resan lite mer så blev det  en stor kopp te och ännu en skvaller tidning som gjorde morgon starten riktigt bra.

När man kom till jobbet så hade vi lite av ett möte sen så satte vi igång och jobba, var roligt att träffa kollegorna igen. Sen så kändes det bättre ett litet tag kände mig inte så pass sjuk,  men efter ett tag så kom frossan sedan tappade jag lite av rösten men pushade mig för att ta mig igenom arbetsdagen.

Nu har jag väl legat  i sängen i över fyra timmar och inte känns det ett dugg bättre känns bara sämre, det enda jag gjort är att ligga i sängen dricka lite varmakoppen och två koppar te och vatten såklart försöker göra allt  för att bli frisk och kry till imorgon.. Men nu ligger jag iaf här i mitt rum och gluttat på Svenska Hollywood fruar sen tror jag faktiskt att jag slå på en film kanske får se vilken kanske blir det New Moon elr någon annan gammal goding jag har hemma...


Förresten läste i PH-Cimons blogg att det är två vuxna kvinnor som skrivit om hans utseende, alltså seriöst att folk verkligen orkar lägga ner energi på andras utseende. Allas kroppar är olika ingen är den andra lik vilket är bra sen är det ett fritt land vi lever i då alla får se ut hur dem vill, man behöver inte döma folk för deras utseende. Det är just detta när folk klankar ner på andras utseende som självförtroende verkligen får sig en omgång vrfr inte bara bry sig om sig själv och strunta i hur andra ser ut, måste folk verkligen vara så ytliga?
Ingen är perfekt, alla har vi något fel det är vad som gör oss mänskliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0