Älskar dessa listor

Ditt äldsta hångel? 27år tror jag
Hur många har du varit riktigt kär i? En person,
Vad tycker du om kärlek? Kärlek är något vackert skapar ett starkt band mellan människor
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Nej inte just nu
Har du svårt för att bli kär? Absolut, krävs en del för att jag ska bli kär
När kysste/hånglade du med någon sist? Igår med min pojkvän
Ångrar du det? Absolut inte
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Hmm. Var igår det också
Har du hånglat med någon av samma kön? Har hänt men, shit happens when u party..

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: Jo man har väl ångrat sig någon gång
Hånglat med fler än 5 pers: Ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Mmm tror nog det
Gjort något riktigt dumt? Man lär sig av sina misstag så skulle inte vilja säga gjort något dumt
Gjort något du verkligen ångrar? Hmm det är som sagt man lär sig av sina misstag
Varit nykter på nyårsafton? Ja. Det har hänt men det var en grym nyårsafton även utan alkohol
Åkt ambulans? Ja det har jag
Gjort nåt olagligt? Nej, inte vad jag kan komma på..
Blivit polisanmäld? Absolut inte
Fått din mamma att gråta? Nej, skulle aldrig vilja gör det heller
Slagit ner någon? Nej verkligen inte, ser inte meningen med väld, det löser inget!!
Skämts över dina föräldrar? Kan ha hänt
Skämts över dig själv? Ja kan ha hänt då jag kanske ramlat ute bland folk, är lite klumpig men kan bjuda på det
Sagt jag älskar dig och menat det? Absolut, skulle aldrig säga det om jag inte menade det

Tar du droger? Nej, skulle aldrig ske är så emot droger
Dricker du? Ja, en gång varje helg kanske inte så ovanligt för folk i min ålder
Vilka kläder sover du i? Pyamas byxor o t-shirt, älskar och mysa in mig i en riktigt go pyamas
Vad hatar du verkligen? Falskhet, skitsnack, Spindlar
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej
Är du ensam nu? Yes I am, måste vara själv ett tag på morgonen har ett riktigt morgonhumör
Vill du gifta dig?  Jag vet inte riktigt, skulle inte tänka mig det just nu
Vill du ha barn? - Två stycken

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? -
Syrran
Såg dig gråta? - Mamma
Fick dig att gråta? - Privat
Du delade en cigg med? - Marina på jobbet :P
Du gick på bio med? -Thompa, Jossan,Kalle,Oskar, Agnes och Emma
Skällde på dig? - Min syster

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nej
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Yes, pojkvännen
Köpt någonting? - Snus, skor, mat
Sjungit? - Igår
Saknat någon? - Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0