29:e Mars 2010

God morgon God morgon var länge sedan jag faktiskt var uppe vid den här tiden men det är ju för att jag börhar jobba vid halv tio idag så då blev det att gå upp vid sju och tror nog att det blir att köpa en stor kopp te elr Kaffe när jag beger mig till jobbet så att jag piggnar till lite.

Idag så blir det iaf att jobba hårt och sen blir det att åka hem städa lite och fixa med ren tvätt, vi hade ju tvätt tid igår men även fast vi tvättade fyra maskiner så räckte inte det utan vi fick boka in en tid idag med, så tänkte hjälpa mamma när jag kommer hem..

Nej nu tänker jag bädda sängen, borsta tänderna packa väskan för det är snart time att bege sig rtill jobbet.
Men får önska er alla en lyckad dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0