1:a Mars 2010

Ja nu är vi inne på den trejde månaden av 2010, hur har erat år varit hittills?

Idag så gick jag upp vid halv nio tiden typ, var tvungen att hoppa in i duschen och få i mig lite frukost innan det bar av till jobbet för att jobba =)
Var iaf en bra dag med alla jobbvänner, har i och för sig alltid roligt på jobbet, kom hem runt tio sedan dess har jag bara tryckt i mig lite "middag" sedan blev det att tvätta bort sminket och har krypt ner skönt i sängen och kollar just nu på Sex and the city och funderar på att kanske kolla lite på filmen innan jag somnar elr någon annan film får helt enkelt ta och se, men tror det blir se lite på Scrubs sedan att sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0