I don't want to be the one with blues

Ja nu ligger jag i min otroligt sköna säng och kollar på Coyote ugly, en gammal goding som jag alltid tyckt om plus att det var länge sedan man såg den.

Idag så har jag inte gjort mycket först blev det att jobba, gick bra idag och kändes bättre i ryggen idag faktiskt otroligt mycket bättre, så hoppas att det kommer släppa helt nu. Efter jobbet så åkte vi och bowlade allihopa efter jobbet och det var riktigt roligt, var dock inte med och spelade för var lite orolig att det skulle ta på ryggen så vill ta det lugnt med den i ett par dagar.

När jag kom hem så kollade jag på det nya avsnitten av the hills och the city, bra avsnitt även denna vecka hehe, sen hoppade jag in i duschen efter en jobbdag i solen *hehe*, sen så gjorde far min riktigt maffiga köttbulls mackor var verkligen mummsiga och satt som smäck i min kurrande mage!

Imorgon blir det iaf att jobba mellan 12 och 17. Sedan bär det av snabbt hem för att packa en väska då man kommer åka iväg till en väns ställe i Gnesta och fira midsommar min kusin ska även med har inte träffa henne på jättelänge känns det som så det kommer bli riktigt roligt..
Nej nu ska jag kolla klart på filmen=)

Jag och Carro på Snaps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0