Tidsfördriv

Låt du hörde:

Film du såg:Blade

Mat du åt: Thai mat

Kram: Sandra

Puss: Hmm, kommer inte ihåg

Känslan: Lycka.

Resa: Paris när jag var tretton

Glädje: Den svenska sommaren

Dröm: Kommer ej ihåg

Person du träffade: Mami o papi

Personen du pratade i telefon med: Timpa

Personen du fick sms av: Sandra

Gången du åt 7-eleven korv: Har konstigt nog aldrig gjort det

Gången du var utomhus: Hela dagen, legat och solat o badat

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hmm, innan syrran drog till Gotland alltså någon gång i Juli

Saken du köpte: En tunika

Allmänt

Ska bli skoj: Åka till Gotland på måndag

Ska inte bli skoj att: Hmm, kan inte komma på något

Sparar till: ska försöka spara pengar till mina tatueringar

Pålägg som gäller: Skinka

Önskar att jag var bättre på: Att vara mer sparsam med mina pengar

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du: Hmm det är mycket

Tre band/artister: Stromae,LMFAO och Inna

Vad har du gjort idag: Solat, badat och umgåtts med trevligt folk

Brukar du svära mycket: Ja till och från

Hur tidigt stiger du upp: Olika beorende på vad som sker under dagen

På helgerna: Inte allt för sent vill ju inte missa fina vädret

Vad ska du göra ikväll: Sova

Hur många timmar sover du per natt: 6-8.

Vem är snyggast i världen: Chanigan Tatum

Vad är det för veckodag: Söndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren:Att jag fick vara på gotland hela sommaren

Favoritplagg i garderoben just nu: En vit tunika, som är riktigt snygg

Längd: 175.

Vikt: 60

Byter gärna garderob med: Audrina Patridge

Byxa eller kjol: Kjol

Mitt rum kan beskrivas som: HArmoniskt och lugnt, med ljus färg men lite stökigt

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, godissugen och röksugen

Jag tränar: Inte.

Jag ville bli när jag var liten: Advokat

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0