Livet är på topp

Yes nu mår jag äntligen bättre känner mig nästan helt återställd från min förkylning så det är skönt.
Helgen har jag spenderar med att på fredags kvällen äta en god middag med mamma och pappa riktigt mysigt och kollade på Wallander filmen.
Lördagen började med att man vaknade klockan åtta på morgonen helt sjuk alltså och  hoppade in i duschen ringde min kära kusin och frågade om vi skulle sola och hon skulle reda dra iväg till åkersberga och sola, så gjorde mig iordning hemma drog mig till Solna där Sandra, Patrick och Jossan var  hemma hos Sandra och Patrick och vi åkte iväg till åkersberga o påvägen köpte vi lite mat  sen bar det av till stranden med strålande väder och roligt sällskap och några dopp faktiskt var otroligt varmt i vattnet där:)
Efter det så drog jag hem till Sandra vi köpte Thai mat med Jossan så satt vi där och snackade lite skit, riktigt mysigt faktiskt sen åkte jag hem runt elva tiden tänkte att det får inte bli för sent för min del när jag inte var riktigt frisk.

Idag så hade jag iaf lite mer sovmorgon haha, vaknade upp av att det var kokande hett solen lyser in hit på mornarna så blir lite av en bastu här inne. Men gick iaf upp gjorde frukost och kollade på tv sen drog jag ner till stranden till mamma och pappa och tog mig ett bad och glassade i solen!

Imorgon kommer det vara en riktigt skön dag, då jag först ska till napprapten och senare på dagen så kommer jag att dra mig ner till Gotlands båten och dra mig till Ljugarn och ha en riktigt trevlig vecka med sol, bad, beach volley boll och lite festande. Längtar verkligen tills imorgon får även träffa min kära syster också som jag kan erkänna att jag saknat riktigt mycket..

Plus att man även får träffa min kära kusin Peder hans tre barn Elliot, Liam och Nova samt hans trevliga nyblivna  fästmö Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0