Fotboll och känner mig bättre

Imorse vaknade man lite halvdan är fortfarande rätt krasslig legat med en förkylning med feber så har inte varit roligt och vara sängliggande det enda man ätit är soppa och mackor och druckit hur mycket te som helst, men det gick bra som sagt känner mig bättre nu faktiskt. Imorgon så kommer jag lägga mig ut i solen och få mig en rejäl bränna som får heta duga *hehehe*

NU har jag precis kollat klart på kvartsfinal matchen med Brasilen- Holland och jag blev superglad över att Holland vann, även fast båda är mina favorit lag så vare svårt att välja ett lag att heja på men det lutade sig mot Holland hela matchen.


Dem vann med 2-1 så jäkla nice

Nu sitter jag och tar det lugnt, hoppas snart på att vi ska laga middag är faktiskt rätt så hungrig om man säger så, har bara ätit frukost idag så håller tummarna för mat snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0