Trouble is a friend

Ja idag är det söndag och det känns otroligt skönt, min helg har varit otroligt lugnt vilket var något som jag verkligen behövde tycker jag då jag har varit ute och hållit ingång dem resterande helgerna sen har det varit mycket jobb i veckan också är verkligen otroligt glad för det jobbet jag har och att jag verkligen satt igång mig själv till att göra något nytt och får motivera mig till att jag är så positiv som jag har varit..

Idag så vaknade jag runt halv tolv och tänkte jag ska inte väcka pojkvännen han ska få sova lite längre, så skulle smyga försiktigt upp ur sängen men han vaknade ändå kanske inte är så bra på att smyga, men han lyckades somna om och jag satte mig i vardagsrummet och tog det lugnt..
Nu är jag iaf hemma med kära familjen och påvägen hem så kände jag att jag skulle köpa lite gott till mig och Emma till kvällen så det blev kakor och popcorn otroligt gott tycker jag, sen så  när jag klev in i mitt rum så ser jag hur stökigt det är men har inte riktigt fått in orken till att städa men det kommer snart för om jag ska vara ärlig så ser det rätt så för taskigt ut nu för tillfället men det kommer att ordna upp sig snart.

Nu ska jag iaf hjälpa till lite med söndags middagen som kommer bli otroligt god, sen blir det lite söndagsmys och innan det ska jag gå igenom mina anteckingar från jobbet så att denna vecka blir en helsike bra vecka med mycket att göra..

Nej nu måste jag nu gå ut i köket och hjälpa till med maten som sagt, tror att resten av min familj är rätt så hungirg så ska sätta igång nu så dem får mat i magen  inklusive jag då.  Skriver nog ett inlägg senare, hoppas även ni har haft en trevligt helg.

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

fin bild!

2010-01-19 @ 10:02:25
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0