The Beauty is inside

Namn:  Joanna Neogard
Språk som du pratar: Svenska, Engelska och lite franska
Brukar du komma i tid:
Ja, är väldigt noga med det. Kan hänt någon gång att jag har kommit försent
Vad hade du i din mun senast: Vatten
När mår du bra: När jag är omringad bland mina positiva vänner samt min famlij.
När blev du fotad senast: Förra veckan
Hur känner du dig nu: Trött och uttråkad
Är du smart: Ja det skulle man kunna påstå
Vad har du på dig: Pyamas
Vad saknar du: Just nu saknar jag min pojkvän
När och varför grät du senast: Kommer inte riktigt ihåg när, men senaste gången var till en sorglig film iaf.
Var det pinsamt att svara på det: Nej, jag står för det jag gör
Hade du en bra kväll igår: Absolut, lite vin hemma hos en vän och mycket roligt sällskap
Din favoritdryck på morgonen: Te
Vad ska du göra i sommar: Ja jag kommer åka till Gotland som alltid sen vet man aldrig kanske en utomlandsresa skulle ju inte sitta så fel.
Är du nöjd med ditt liv: Ja absolut.
Vad vill du jobba som: Socionom
Har du tråkigt just nu: Nej har lite söndagsmys
Vad gör livet värt att leva: Familjen, pojkvännen och vännerna
Vad i livet ångrar du: Att jag inte studerade ordentligt i gymnasiet, utan bara slappade istället
Vad lyssnar du på för musik: RnB, Rock, Hip Hop
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Självständig
Är du bortskämd: Båda ja och nej

Din första
Första piercingen: Har bara hål i öronen
Första bästa vän: Sara
Första husdjuret: Min katt Muffis
Första semestern: Cypern
Första konserten: Backstreet boys
Första kärleken: Marcus min nuvarande pojkvännen

Favoriter:
Filmer: Crazy Beautiful, baksmällan, I love you man etc listan är lång
Tvprogram: Sex and the city, How I met your Mother, The Hills
Drink: Vodka Redbull
Kroppsdel (på kille): Ögon
Sport: Fotboll och dans( det är en sport)
Plagg: Leggings och skjortor
Bok: Twilight böckerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0