Starstrucked

Ja idag så vaknade jag vid tolv känner verkligen att min arbetslöshet tar på min vardag att sova borta hela dagarna och känna sig trött inte min grej måste skärpa mig som jag sagt tusen gånger förut om att vända tillbaka på dygnen.
Till frukost så blev det två mackor med stekta ägg och en kopp te som satt som smäck i min mage, nu sitter jag och kollar på filmen Katten Gustav men tänkte snart dra mig upp ur sängen byta om från pyamas i kläder och bädda sängen sen blir det att hålla på med mina rentvättade kläder.


Igår så såg jag ju som sagt på Paradise Hotel och vilket drama det är som uppstår alla i princip gråter, sen är det bråk och ja gud vet vad men det är ju dokusåpa till högstagrad och det tillhör alltid en massa drama..
Nej nu ska jag skärpa mig och göra något åt mitt lata själv och Fixa lite absolut mitt rum ser återigen ut som skit klarar inte av det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0