Party At A Rich Dude's House

Idag har jag rätt till att önska det flesta av er en god morgon, då jag vaknade vid nio av att lille Milton hoppade upp ur sängen och försökte väcka en.
Nu sitter jag iaf och äter frukost som blev fyra knäcke mackor och jucie hade lite magert med frukost hemma tråkigt nog så det blir inte en såda mättande effekt på min mage om man säger så, just nu så sitter jag och kollar på Våra Bästa år, hur länge har det inte gått det är väl typ 20år om inte mer sen så , när ska det sluta om man säger så för det är ju inte den bästa serien jag sett *hehehe*


Igår så kollade jag som sagt på  PH och det var rätt så roligt och den nya tjejen herregud hon verkade verkligen inte ha alla hästar i stallet sen så hjälpte det ju inte att hon var så himla lättfotad heller, hon måste ju ryka alltså.
Men sen så blev det typ en gråt festival också alla grät och skrek, det skulle bli slagsmål men som sagt mycket ord liten verkstad.

Nej nu ska jag äta klart min frukost, sen ska jag göra mig iordning ska iväg en stund idag  ska ut i kylan det är nämligen -12 ut Brrrr, så det blir varmkläder på. Sen så kanske älsklingen kommer idag, han skulle kommit igår men han mådde fortfarande inte bra..

Tjingeling/ Joanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0