Mys söndag med grönsaker och dipp Härligt Härligt

Idag så blev man väckt utav mamma som frågade vart Emma var och jag sa att hon har väl sovit hos Jossan då hon inte kommit hem från en fest natt, så kunde inte somna om utan kollade lite på tv och kände att baksmällan började komma sakta men säkert men fick ingen jättebaksmälla fick mig en liten seg en så har varit trött hela dagen.


När jag hade vart vaken i typ tre timmar så bestämde jag för att dra ner till ICA och köpte mig en massa gott det blev nachos med tacosås, kladdkaka, chokladkaka och grönsaker med dipp så jag har lite av en gottis dag idag och måste säga att det är jag värd sen Gud vad länge sen det var jag åt grönsaker och dipp och vad otroligt gott det är, sitter nu och kollar på blåsningen med nytvättat hår och njuter av denna härliga söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0