Lyssnar på Hitmix och dricker en kopp te

God förmiddag, idag så sov jag ut yttrligare en dag, ska börja gå upp tidigt igen så jag får mer utav dagen, sen så känner jag att det är dags för mig att gå till arbetsförmedlingen och få hjälp om att söka jobb för hittills har det inte gått så bra och jag vill absolut inte sitta hemma i månader för att finna mig ett jobb och nu är jag på gränsen att jag kan jobba i princip med vad som helst mitt jobbsökande har ju inte gått som jag önskat precis..

Snart så ska jag och mamma ner i tvättstugan och tvätta har tvättid mellan 12.00-16.00 sen blir det att vika allt samt en massa strykande sen så har jag och Emma fått i uppdarg att göra middag till familjen och idag blir det något nyttigt har tryckt  i mig en massa gotte mat och julgodis etc i cirka en vecka och nu blir det back on track för mig..

Idag så kommer även älsklingen hit och sover över och idag så kanske vi ska gå på bio vi får se för jag måste hålla i mina pengar känner att jag verkligen måste hålla i det jag har kvar har ju en massa saker som måste göras hemma också. Måste även städa mitt rum har en massa kläder i rummet nu igen måste skärpa mig mig med min städning vill hålla rummet rent och fint.

Ha en mysig Söndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0