Love Fridays

Ja som sagt så har jag haft fullt upp i veckan med jobbet och det har blivit rätt så sent  om kvällarna så har inte haft tiden till att blogga utan har lagt mig i sängen och somnat i princip, men idag så kom jag hem tidigare en vanligt och när jag kom hem så blev det att njuta av ett glas rött och ostbricka vilket aldrig sitter fel och jag var rätt så hungrig så det satt bra i min mage..

Dagen har iaf varit riktigt bra har varit ute på fältet och det var första dagen själv och jag kände att det gick riktigt bra hade ett bra flyt , dock ska jag träna lite på lite saker. Men kan säga att genom detta jobb har jag träffat jättetrevliga människor och har haft riktigt roligt vilket gör mig mera positivt. Efter dagens arbete så hade vi även en kvällsfika och snackade om lite allt möjligt som alltid är lika roligt =)



Just nu sitter jag i mina pyamas kläder och kollar på Amercian Pie 2 finns inte så mkt  på tv att kolla på tråkigt nog, syrran ville att jag skulle följa med ut men det hade jag dock inte orken till ville hellre ta det lugnt hemma och mysa ner mig i sängen.  Så  jag sitter här och myser med ett glas rött för mig själv och jag njuter verkligen till 110% det behöver jag verkligen det som skulle göra pricken över iet är ett skönt fotbad, men det gör jag en annan dag..

Så kontentan av denna vecka är att den varit grym, otroligt rolig och mycket lärorik för min del och jag är otroligt glad över det jag åstakommit. Nej nu kom Snabba Cash trailern på tv det är ju en film som jag verkligen måste se jag tycker verkligen om Joel Kinnmann elr vad han nu heter kommer inte ihåg riktigt men älskade hans roll i Johan Falk och  sen så är han riktigt snygg också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0