Lördagen 230110

Igår så jobbade jag på dagen, då jag var som sagt sjuk i två och en halv dag så ville ta igen dem dagarna och det gick otroligt bra faktiskt.

Sen så när jag kom hem så möttes man utav en trött Emmma och Johanna eller hon var väl rättare sagt bakis, men sen så styrde vi upp oss med lite kaffe och musik och göra sig iordning sen så bar det av till Thompa och dricka lite vin samt spelade vi lite spel och snackade skit, sen så var det tänkte att vi skulle gå ut på strand men kön var så otroligt lång så vi skulle gå vidare men då kom mina gäspningar och satte igång så jag åkte hem istället så det blev inte riktigt som man hade tänkt sig, men får ta igen det nästa helg.

Jag och Thompa midsommar 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0