Looking for something new

Förtillfället så sitter jag och kollar på någon serie på trean har inte riktigt kollat har gjort lite annat vid sidan om, idag så har man iaf fixat lite här hemma med tvätt och städat rummet sen så handla man lite middag till mig, Emma och mamma det blev en god Ceasar Sallad äntligen något som inte är  så fett känns som jag ätit det i två veckor nu som pizza, choklad, chips, godis, jul mat  etc och var verkligen gott med en sallad känner mig lite svullen eftersom jag har min röda vecka så det känns bra och istället för att trycka i mig godis tuggar jag tuggummi har ju ätit så mkt onyttigt nu så det blir det ändring på nu..

Snart tänkte jag även tvätta mina smink penslar känns som det skulle behövas, det är bra att göra det någon gång i månaden då det kommer en massa bakterier på borstarna så det tänkte jag tvätta bort, sen är det alltid bra att ha sminkfria dagar vilket jag har haft nu i kanske 2dagar känns otroligt skönt skulle sitta bra med en ansikstmask kanske eller göra en riktigt rengöring med ansikst vatten, ansikts peeling så får jag ju även en ren och fräsch hy. Nej usch nu blev det för ytligt inlägg inte bra tycker jag..


Men iaf idag så kommer inte pojkvännen då han inte kunnat sova på hela natten då han haft kramper så vi ska ses imorgon kanske ta en promenad på stan eller kanske gå på en bio får helt enkelt se vad som händer, nu ska jag bara ta det lugnt kanske hittar på något roligt med Emma får helt enkelt se vad som händer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0