Longing for lullabies

Ja då sitter jag här proppmätt efter en god lunch det blev köttfärspaj med sallad och det är ju aldrig fel var dock inte så hungrig men åt ändå för det är så himla gott.
Idag så tog jag ännu en sovmorgon till klockan elva måste försöka bli bättre på att lägga mig i god tid, *skärpning* nu sitter jag iaf med datan i mitt knä och bloggar lite.
I veckan så ska jag iaf ta mitt lata jag och gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig samt hämta mina betyg på Komvux måste få dem så att jag kan söka till högskola till hösten vet inte var jag vill gå bara, men måste bestämma mig snart.

Tänkte snart hämta lite ren tvätt sen tror jag att det blir att göra en ordentlig ansiktsrengöring följt utav en dusch tycker det skulle behövas känner jag.

Jag och min kära syster på nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0