Just another lemon tree

Så nu är ren tvätt hämtat och nerlagd i lådor, dock känns det inte som ens klädeslådor räcker till förstår bara inte hur jag kan ha så mkt kläder och ibland känns det som jag inte har något att ha på mig riktigt konstigt faktiskt, men ska inte klaga älskar mina kläder.


Nu sitter jag iaf här och gör inte så mycket funderar på att gå ner till ICA och köpa lite nötter har lite gottesug men vill inte trycka i mig en massa godis, kom just på att jag har ännu mer tvätt att hämta från datarummet också så nu blir det verkligen att trycka ner alla kläder så gott som det går.


Har även kollat runt lite på nätet och  såg att det kommer en säsong två av Taking The Stage och trailern var riktigt bra och mycket dans det gillar vi då jag dansat mycket, ska försöka ta upp det igen det är så himla roligt och bra träning tycker jag..

Förra årets eleve F.H Malik, Jasmine, Shakira, Mia och Tyler dock är det bara två utav dem som kommer att vara med i nästa säsong och det är Mia och Tyler den startar den 28:e Januari och om man älskar dans, musik och att sjunga så borde man absolut kolla in denna serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0