It al comes down to what you do

Två fina citat från Crazy Beatiful;
You can be anywhere when your life begins. When the future opens up in front of you. And you may not even realize it at first, but it's already happening.

There are millions of people in this world, but in the end it all comes down to one. I still panic sometimes, forget to breathe, but I know that there's something beautiful in my imperfections; the beauty that he held up for me to see. The strength that I will never be able to say.




Idag så kan jag säga att jag inte har gjort någonting har legat i min säng hela dagen med feber känns som det enda man gjort är att dricka en massa te och ätit soppa faktiskt och sen har jag tagit det riktigt lugnt. Känns så sjukt tråkigt att bara ligga i en säng hemma och inte göra annat, blev iaf att jag gick ner till ICA snabbt och köpte mig lite godis eller rättare sagt tröstgodis för att jag är sjuk. Men nu börjar jag känna mig bättre faktiskt vilket är otroligt skön och jag håller tummarna för att jag kommer kunna jobba imorgon med en massa energi och bara köra gärnet så det hoppas jag på, att imorgon kommer bli en bättre dag och att jag är frisk som en nötkärna.
Nej nu ska jag fortsätta vila här i min underbara sängen sen blir det att smacka på det nybakade brödet som pappa har bakat och till det en stor kopp te JA man Tackar man Tackar..




Slänger upp en liten fräschare bild på mig för idag så ser jag inte riktigt klok ut faktiskt, så lägger upp en bild som jag är lite nöjdare mer. hahaha

Får önska alla en trevlig onsdag kväll och hoppas ni mår bättre än vad jag gör=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0