Inte min dag idag

Ja idag så har jag inte gjort mycket för världen, kollat på filmer och varit allmänt social mot alla här hemma men det är inte så mkt som hänt vi beställde hem pizza då ingen av oss hade fantas till vad vi skulle laga för mat. Men efter idag så måste jag börja med att äta nyttigare mat efter all dess julmat och nyårs mat..

Men iaf det är inte min dag idag då jag har den veckan i månaden vilket gör att jag får otroligt ont dem två första dagarna, men nu är det helt okej men jag blir otroligt seg också sitter iaf och kollar på Harry Potter och den flammande bägaren tycker det är en av det bästa filmerna av Harry potter filmerna då vill säga.
Ikväll så blir det iaf ingen bio för min del kommer ligga och vila i sängen med en kopp te och mysiga filmer. Nu har iaf Rozita och Micke åkt hem tråkigt nog skulle också vilja åka till Gotland skulle vara rätt så mysigt faktiskt.
Nej nu ska jag kolla klart på filmen och inte göra så mycket mer av denna dag.


God kväll på er! Kommer att lägga upp bilder från nyår imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0