Funny Friday

Igår så började dagen med en god fuskot och vaknade upp uppvilad och pigg, sen så bar det av till jobbet och det var otroligt roligt och alltid lika kul att träffa kollegorna trivs otroligt bra måste jag säga. Sen så var det en riktigt bra dag på jobbet igår=)

När jag kom hem efter jobbet runt tio tiden tror jag att det var så kom man hem till syrran och Andrea som satt och drack vin och jag var inte sen efter att ta mig ett glas och trycka i mig lite middag och göra mig iordning inför kvällen. Först så bar det av till ett ställe som jag inte kom ihåg vad det hette, men det var inte så roligt så drog iväg till Medusa för att möta upp Sofie,Louisa, Sandra och Tony vi hade det riktig roligt och blev jätteglad av att träffa Sofie och Louisa var ett bra tag innan vi sågs, sen så kom Emma och Andrea till oss och höll oss sällskap och det var en riktig kanon kväll och vi hade det riktigt kul.
SÅ med andra ord hade jag en riktigt lyckad utekväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0