Film mys och nerkrupen i sängen

Ja nu har jag precis gjort en skön ansikstrengöring och lagt på en jättebra ansiktskräm från kanebo som jag fått utav min kära moder hehe, sen så sitter jag och kollar på film med syrran det är en film på trean som är riktigt rolig som var länge sedan jag såg den heter Otäcka Djur riktigt bra.

Idag så hade jag den turen att få en god middag med hemma gjord Snittzel och pomefrites även dem hemlagade otroligt gott satt som smäck i min mage som all mat gör om man säger så.

Nej nu ska jag krypa ner i min sköna säng och kolla klart på filmen sen blir det att försöka att komma isäng tidigt så med detta inlägg säger jag God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0