Everyday I see my dreams

Ja nu sitter jag i sängen vaken och mår tyvärr likadant som igår, vilket jag inte ville göra är så sugen på att jobba idag, men om jag skulle ut på fält idag som jag mår så skulle jag bli sjukare och det skulle ta längre tid för mig att bli frisk så idag blir det att kurera sig ännu mer samt ska jag på ett möte på jobbet som är viktigt och känner att jag måste gå på det så att jag utvecklas mer och lär mig mer. Annars blir det bara att ta de lugnt hemma i sängen drick tekopp efter tekopp för imorgon ska de fasiken jobbas, har iaf lyckats få i mig två mackor och en kopp te sen så kände jag att det var bäst att tvätta mitt hår när jag ska på mötet idag vill inte gå dit med fettigt hår så det blev att tvätta håret iaf.
Nej nu ska jag börja göra mig iordningen, måste föna håret så att jag inte går runt med blött hår. Bloggar mera sen önskar alla en bra dag på torsdagen

En liten flumbild jag kan bjuda på, när vi såg på Idolfinalen och posade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0