Crazy Beatiful

Har precis fått i mig den goda middagen som jag hjälpte till att laga mamma gjorde iordningen steken sen så gjorde jag potatis i ugn som var otroligt gott, så jag sitter här mätt och belåten och kollar på nog en utav det bästa filmerna jag sett nämligen Crazy Beatiful en sån otroligt fin och bra film, kan säga att det flesta gånger har jag gråtit till denna film men nu har jag inte sett hela då jag var tvugen att äta och göra andra saker men om ni inte har sett den så rekomenderar jag den starkt.

I allas brister finns det något vackert, det finns en styrka som aldrig kan tas ifrån mig
This Years Loving Here To Last

Sen har jag lyssnat lite på LMFAO måste säga att jag tycker om deras galna stil och deras musik, hörde en låt från en serie sen idag fick jag ett ryck gick in på Spotify gick in och sökte på dem och hittade en massa bra låtar så rekomenderar detta när det är party som gäller det får mig att bli riktigt pepp


Nej nu ska jag försöka att läsa igenom mina anteckingar lite mer faktiskt, så att jag kommer bli riktigt grym och gå igenom lite saker för mig själv.. Nej nu ska ta mig en liten fika först sen så blir det som sagt att gå igenom mina anteckningar och sen blir det en riktigt mysig söndags kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0