Catch my Eyes

Igår så började jag dagen med en härlig liten frukost samt  så var jag den enda som var vaken runt elva tiden tror jag att jag vaknade vilket jag tyckte var udda att både mamma och Emma låg  och sov pappa hade redan åkt iväg för dagen han har alltid full rulle med fotbollsmatcher och cuper. Men iaf så gick jag upp och blev varmt hälsad av Milton som var vaken och hoppade och lekte han var helt lyrisk för att någon var vaken, efter ett tag så vaknade iaf mamma och då satt vi och snackde lite ville inte väcka min kära syster som hade en riktig partykväll dagen innan, själv så var jag som sagt bara hemm och njöt av lite ostbrick och vin..

Jag och min kära syster

Sen när syster yster vaknade så kom hon in till mig och satt och snacka om lite allt möjligt och hennes livliga partykväll alltid lika roligt att höra på, sen blev det att kolla på en film men hann inte kolla klart då jag skulle åka hem ifrån runt tre tiden hem till pojkvännen men det blev lite senare för jag var tvugen att ta en dusch innan jag bar mig av till Sollentuna.
Men när jag väl kom dit så satt han inne på Skype och pratade med Lorenzo och thuvall så jag slöt mig in i deras samtal men kände att det gensat blev tystare så jag gick in till vardagsrummet och glodde på How I met your mother som är en av mina absolut favorit te-serie, efter ett tag så kom älsklingen och höll mig sällskap sen blev det dags för middagslagning och den middagen som lagades var riktigt smaskig jag blev så otroligt mätt så hamande i en matkoma om man kan säga så. Resten av kvällen bestod av filmmys med filmer som Saw 6 och Sommaren med Göran det var nog en utav det bästa svenska filmerna jag sett på länge..
Men lördagen var iaf otroligt mysig och hade saknat älsklingen så mkt hade inte träffats på en vecka så blev så glad av att träffa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0