Aliena vitia oculis videmus, nostra vitia in tergo habemus

Min rubrik betyder; Vi ser felet i andras ögon, vi har våra egna fel på ryggen
Måste bara säga att jag tycker att det är ett riktigt bra ordspråk som jag verkligen kan hålla med, vi ser brister och fel i andra eller ibland försöker vi finna medans vi inte tar tiden att kolla på vad våra egna fel och brister är.

Ja idag så var jag som sagt på ett möte på kontoret var roligt och träffa alla kollegor igen, dem är alltid så glada och postiva och det smittar verkligen av sig och det är så trevliga personer på jobbet så det gör att arbetsplatsen blir en ännu bättre arbetsmiljö än vad den redan är..
Just nu så är jag hemma sitter i min säng med en kopp te  i hopp om att jag kommer att må bättre snart, så att jag kan jobba imorgon är så otroligt sugen och har man viljan så finns vägen och tro mig jag har verkligen viljan i mig. Jag sitter även och väntar på en otroligt god lunch som pappa håller på att laga innan han ska åka iväg att jobba det är inte tråkigt att ha en pappa som lagar riktigt god mat han hittar alltid på något nytt och det blir alltid lika gott och sitter som smäck i min mage.

Dagens planer är iaf att kurera mig med te och halstabletter blir nog en liten eftermiddags sömn också, sen ska jag gå igenom mina anteckningar och pitcha lite också så att jag kan kicka as imorgon=)
sen ska jag göra ett försök med att städa mitt rum som återigen ser ut som skit, måste hålla mer ordning och reda.

Måste även säga att när jag fyllde år fick jag en riktigt god parfym från mamma,pappa och syrran som är ifrån Victoria Secret och den heter Pure Seduction, den luktar så fruktansvärt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0