310110

Ja då är vi inne på sista dagen i januari och ett steg närmare till varmare dagar och solen skiner längre på dagarna, vilket är otrligt skönt.
Idag så åkte farmor och farfar tillbaka till Avesta och tog med sig Emma och Milton också, hoppas dem får det riktigt mysigt där uppe, kommer dock sakna syrran lite är så van att hon är hemma.
Sen så har jag hjälpt till med tvätten idag också då vi egentligen hade tvättstugan igår men det blev inte av för vi hade besök utav farmor och farfar så vi tog det idag stället, sen har jag tagit mig en lång behövande dusch efter helgens festande och slapp dag, sen så smorde man in sig med lite brun utan sol så att jag har fått lite mer färg på kroppen, idags läget har jag inte precis pengarna att spendera på att gå ner till solariumet utan det får bli nästa månad.

Nu sitter jag iaf i min mjukis dress och kollar på en film på tv400 som heter Wild Things, har sett den förut men det är inte så chokande men har inte riktigt sett på hela så det blir den första, sen så har min kära fader bakat lite gott bröd så det kommer bli en kvällsmacka för min del och det luktar riktigt gott också men det gör det alltid när man bakar. Ikväll så blir det iaf att ta det lugnt hemma och kolla på tv samt ladda upp inför en ny arbetsvecka ska bli riktigt kul att jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0