190110

Helu! Idag är det inte riktigt min dag, dagen började med att jag mådde fin fint och var jättepepp för att jobba för det gick så otroligt bra för mig känns så otroligt skönt att alla som jag jobbar med är otrolig positiva och alltid stället upp för varandra det är sann laganda och man blir alltid på gott humör.

Så jag började dagen med att äta frukost sedan så gick jag igenom mina anteckningar igen samt att träna på att pitcha vilke gick bra, sen så bar det av till jobbet för möte och genomgång efter det så blev det en snabblunch på Donken sen bar det av ut på fält men tråkigt nog efter två timmar ute så började jag känna mig dålig då både min syster och pappa är sjuka så fanns risken att jag skulle bli sjuk vilket jag inte tänkte på men det slutade med att jag inte mådde så bra så åkte hem igen och åt lite mat sedan blev det att lägga sig i sängen tänkte även att jag snart skulle sova lite det brukar ofta funka kommer kunna göra så att jag mår bättre sen blir det mer te också för min del, det hjälper alltid när man är sjuk och jag har inriktat mig på att jag ska tillbaka till jobbet imorgon ska göra mitt bästa för att må bra så jag är back on track så fort som möjligt.

Nej nu ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig så mycket som möjligt. Ni får ha en sådan trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0