140110

Hejsan hejsan!
Ja jag kan säga att jag verkligen har varit dålig på att uppdatera min blogg, men som sagt förra veckan så var jag på arbetsintervju sen så fick jag följa med ut och se vad dem gör och om det verkligen var min grej och jag kände bara att det verkar riktigt roligt personerna på jobbet är oerhört trevliga och positiva man kan inte be om bättre, så jag fick svar förra veckan på att jag hade fått jobbet så i måndags hade jag min första dag på jobbet som började med en kurs sedan följa med ut på fält.
Sen på tisdagen så fick jag min id-bricka till jobbet, och var ute på fältet igen och det var riktigt härligt man får verkligen motivantion samt att man är verkligen motiverad, så tisdagen gick bra för mig med andra ord.
Så  idag är det min fjärde dag på jobbet och jag stortrivs det är en riktigt bra grupp som jag jobbar med och blir alltid lika pepp av och sen är det att jag jobbar väldigt sent till cirka klockan halv tio på kvällen har kommit hem runt elva tiden nu så det är rätt sena tider, men det är underbart iaf.

Nej nu är det dags för mig att borsta tänderna sätta på mig rikligt med varma kläder för ännu en dag ute på fältet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0