070110

Just nu sitter jag och kollar på The Break Up en bra film måste jag säga, har redan myst ner mig i sängen jag är så otroligt trött idag.
Idag har det varit full rulle på mig varit ute nästan hela dagen och det har varit en riktigt lyckad dag för min del iaf, när jag kom hem så blev det middag måste bara säga att jag inte har ätit så bra idag till frukost/lunch käkade jag en såndär knäckemacka och sen åt jag middag vid halv sju tiden så inte konstigt att jag känner mig så otroligt seg som jag gör, sen kom mamma precis hem och jag gjorde oss varsin kopp varm Oboy lite annorlunda för jag dricker ju alltid en stor kopp med te

Min dag har iaf varit toppen 5toastar utav 5



Imorgon är det iaf fredag och det ska bli kul, först blir det en fika med Timpa sedan så ska jag möta upp älsklingen efter han slutat jobba så ska vi åka till Aldebo på lite party samt ska vi tydligen till en krog i Märsta ska  bli riktigt roligt faktiskt..

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0