040110

Ja nu är vi ju inne på fjärde dagen av det nya året, hur har era fyra dagar har gått har ni hållt era nyårslöften?
Själv så gjorde jag inga alls för det slutar alltid med att jag bryter dem brukar ha löften som att bli mer sparsam med pengar och nej det funkar inte och att sluta röka går inte heller så  bra sen så finns det en massa mer men känner mig mer besviken om jag bara kommer bryta alla känns det som så jag tar hellre dagarna som det kommer.

Just nu så kollar jag på Is She Really going out with him? tror nog att denna serie är lite överdriven och lite väl inlärd tycker jag faktiskt, men det är roligt att se på. Snart blir det att stryka en massa tvätt som vi tvättade igår det är en massa kläder och sängkläder, kommer nog ta ett par timmar men när jag inte har något jobb eller några studier så gör jag en massa jobb här hemma.
Sen så är Emma och Johanna hemma här inte för tillfället dock då dem är ute och promenerar medans jag sitter här och tar det lugnt för sen kommer det bli stryka av för min del. Men tänkte ta en kopp te med Emma och Johanna när dem kommer in igen.

Ikväll ska jag försöka att gå och lägga mig i god tid då jag ska göra lite saker imorgon, sen så tror jag det blir en lugn kväll och självklart ska jag titta på Paradise Hotel som börjar idag igen efter deras uppehåll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0