020110

God morgon God morgon! Ja nu har jag varit rätt så dålig på att blogga då jag jag har haft lite fullt upp med andra saker samt att jag inte riktigt vet vad jag skulle skriva, nu har jag iaf ätit frukost det blev två mackor med ett glasjuice..

Igår så låg jag i sängen i princi hela dagen, var så trött och bakis och tryckte i mig en massa onödigt som en massa godis och sen blev det tacochips med dipp och bara ultmat degning i sängen hade inte mycket krafter i kroppen, kollade även på Smekmånaden, Kalle och chokladfrabriken


Måste säga att det fanns mycket bra på tv igår, var som gjort för en bakisdag..


Idag åker Micke och Rozita hem deras båt går vi åtta, sen så ska jag träffa älsklingen idag vi skulle tydligen gå på bio med Thompa skulle se Avatar,  tror den kommer vara otroligt bra.


Nej nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag göra iordning lite måste städa bland mina kläder som ligger överallt för tillfället, sen blir det att vara lite social med mamm och Rozita för Rozita åker som sagt hem ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0