Musik som spelas för fullt hemma hos mig nu



Sjukt bra låtar som gör en otroligt peppad=), idag är min sista lediga dag sen jobbr jag nästan varje dag, vilket  jag faktiskt tycker är otroligt roligt..


Igår så var jag iaf inne i stan o shoppade lite blev en klänning, två ringar , ett halsband som jag letat efter i en evighet och ett skärp sedan tog jag en fika med Sofie som  jag även shoppade med, satt på mysiga söder en vacker dag när jag har pengar är det där jag kommer bo jag med..
Sen så åkte jag hem till mamma och lagade en middag med räkor i saffranssås med champinjoner. lök och paprika det var riktigt gott iaf!

Idag så känner jag mig faktiskt lite krasslig konstigt nog fattar inte varför, men ska iaf in till stan med min kusin och ta en fika, ska bli riktigt trevligt har jue inte setts på ett bra tag så ska snacka lite skit ta mig en kaffe och fönstershoppa tills man fått sin lön.. Idag kommer pappa hem från Gotland också, saknat honom med!

Nej nu ska jag fixa lite i rummet sen dra mig mot stan om en halvtimme och måste fixa lite saker innan jag drar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0