I'm Feeling better but not the best

Tänkte skriva ett litet natt inlägg innan jag lägger mig ner i sängen och varvar ner i sleepingmode och försöka sova, ska jobba imorgon det  har jag ju redan bestämt så behöver få i mig min sömn.

Fick en sådan otrolig god middag idag nämligen fisk soppa det är så otroligt gott, med lita aioli drack inget vin till även fast jag var sugen, håller hårt med att inte dricka nu när jag går på pencelin och något receptbelagt gurgel vatten. Så har jag kollat på filmen om ödet får bestämma elr något snarliknande hette den iaf och nu kollare jag på liftaren med Sophia Bush som spelar Brooke i One Three Hill.

Men imorgon ska det iaf bli sjukt skönt att få jobba igen, känns nästan som att jag skulle kunna klättra på väggarna av denna rastlöshet, kvällens nöje var typ att fixa lite med mina naglar vårda,fila etc *hehe* lite roligt något som jag inte gjorde förr typ *haha*
Är det någon mer än jag som tycker att Trailern till filmen Orion är bra, kommer självklart gå och se den på bio, tycker den verkar riktigt bra, hittar dock inte trailer.

Nej nu ska jag kolla klart på filmen sen blir det Bedtime for me..
Hoppas att alla andra får en trevlig lördagskväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0